Головна мета діджитал-проєкту – розвиток внутрішнього гастротуризму. Так, українці зможуть ознайомитися з найсмачнішими закладами, а виробники – знайти справжніх поціновувачів своєї продукції.

Цікаво Сімейна кімната у вінницькій лікарні звела друзів, які не бачилися кілька років

Чому це важливо

Сьогодні в Україні стрімко розвивається галузь фермерських господарств. Однак ключова проблема полягає в тому, що крафтові виробники не завжди мають ресурси, аби заявити про себе та популяризувати свій продукт серед широкого загалу. Саме тому гастромапа – це дієве рішення.

За допомогою мапи усі охочі зможуть познайомитися з вітчизняними виробниками:

  • фруктів;
  • овочів;
  • меду;
  • яєць;
  • сиру;
  • м'яса;
  • риби;
  • устриць;
  • равликів;
  • пива;
  • вина.

На сайті ви знайдете інформацію про українських виробників / Скриншот з сайту "Дороги гурманів"

Автори проєкту підкреслюють, що пандемія COVID-19 не лише обмежила можливості закордонних мандрівок, а й надала поштовх внутрішньому туризму.

Подорожуючи Європою, всі намагаються обов'язково заїхати в угорське винне шато або в німецьку крафтову броварню. То чому ж не робити те саме в Україні?,
– відзначив співзасновник проєкту Юрій Шумахер.

Гастромапа "Дороги гурманів" / Скриншот з сайту "Дороги гурманів"