Coca-Cola, IKEA та інші бренди об'єдналися для боротьби з пластиковим забрудненням

25 січня 2022, 17:35
Читать новость на русском

Джерело:

Marketing

Низка світових брендів закликала до глобальної угоди щодо боротьби із пластиковим забрудненням. Серед учасників – The Coca-Cola Company, Unilever, IKEA, Nestle, Starbucks, Pepsico, L'Oreal, H&M Group та Danone.

Загалом спільну заяву підписали понад 70 компаній. Вони прагнуть докласти максимум зусиль, аби вирішити проблему забруднення пластиком.

Цікаво Американці почали перетворювати пластик на будівельний матеріал

Чому це важливо

Незабаром відбудеться сесія Асамблеї ООН з навколишнього середовища UNEA 5.2, де зберуться національні уряди. Так, міжнародна спільнота отримає можливість ухвалити важливі рішення щодо боротьби із забрудненням пластиком.

У заяві йдеться, що наразі укладання амбітного договору є критично важливим. Документ сприятиме співпраці для системних рішень і прискорюватиме перехід до економіки замкнутого циклу в усьому світі. Ба більше, UNEA 5.2 — це вирішальний і найсприятливіший момент, щоб змінити ситуацію із глобальною кризою пластикового забруднення, тож світ не може дозволити собі це пропустити.

Про що ще мовиться у заяві

  • заклик визнати, що проблема пластикового забруднення призводить до значних негативних наслідків для довкілля, суспільства та економіки;
  • заклик до цілісної та скоординованої міжнародної відповіді, спрямованої на усунення проблеми у її джерелі;
  • заклик визнати, що економіка замкнутого циклу сприятиме зусиллям по боротьбі зі зміною клімату та втратою біорізноманіття, при цьому, спостерігатимуться позитивні соціальні та економічні наслідки.