Укр Рус
1 листопада, 16:38
2

Індійський сервіс доставки продуктів Zepto залучив 60 мільйонів доларів інвестицій

Індійський сервіс доставки продуктів Zepto залучив 60 мільйонів доларів інвестицій Індійський сервіс доставки продуктів Zepto залучив 60 мільйонів доларів інвестицій

Джерело:

Bloomberg

Стартап Zepto, який займається швидкою доставкою продуктів, залучив 60 мільйонів доларів фінансування. Кошти спрямують на масштабування бізнесу в Індії.

Раунд очолила американська інвестиційна компанія Glade Brook Capital. Фінансування також надали Y Combinator та Nexus.

Цікаво Нове життя використаним матеріалам: як МакДональдз розвиває рециклінг

Про компанію

Стартап Zepto заснували колишні студенти Стенфордського університету – Аадит Паліча та Кайвалія Вохра. Молоді хлопці кинули навчання заради власної справи. Сервіс, що доставляє продукти до дверей за 10 хвилин, запрацював пів року тому.

Наразі сервіс доступний у 5 містах Індії – Бангалорі, Мумбаї, Делі, Ченнаї та Гургаоні. Згодом компанія збирається запустити мережу дарксторів (магазинів без покупців, призначені для зберігання товарів) у Хайдарабаді, Пуні та Калькутті.

За словами власників, виторг Zepto стабільно зростає на 200% щомісяця. Нині компанію оцінюють у 200 – 300 мільйонів доларів. Серед інвесторів – Nexus Venture, Global Founders. Зокрема, проєкт підтримали бізнес-ангели з Кремнієвої долини – Лачі Грум, Манік Гупта та Нірадж Арора.

Пандемія COVID-19 пришвидшила зростання сфери доставки продуктів. Так, на індійському ринку Zepto конкуруватиме з:

  • онлайн-сервісом – Swiggy;
  • агрегатором ресторанів – Zomato;
  • потужними майданчиками – Grofers та Dunzo;
  • ритейл-гігантами – Amazon та BigBasket.