Після K-pop і "Гри в кальмара" Південна Корея завойовує світ своїми фудтрендами

18 листопада 2021, 12:59
Читать новость на русском

Джерело:

NewsFood

Останнім часом у світі дуже багато говорили про Південну Корею завдяки її сучасній культурі на тлі популяризації K-pop та серіалу "Гра в кальмара". На черзі чергова спроба "захопити" світ – цього разу своїми фудтрендами.

Так, корейський уряд взявся активно популяризувати Banano Energy Drink – енергетичний напій, який, як стверджує виробник, виготовляється зі 100% бананового пюре.

До слова Легкі та поживні: що потрібно знати про салати в ресторанах McDonald's

Banano Energy Drink

Цікавою є саме участь цілого уряду Південної Кореї в популяризації напою, адже він долучився до глобальної маркетингової компанії виробника.

У жовтні 2021 року енергетик вийшов на ринок США. Його амбасадором став актор Алекс Ланді – відомий як доктор Ніко Кім з "Анатомії Грея".

Енергетик можна замовити на Amazon. Щоправда, коштує він зовсім недешево – упаковка з 10 пакетиків по 150 мілілітрів обійдеться в 150 доларів. Це майже 4 тисячі гривень за упаковку або 400 гривень – за один енергетик.

Промоційний ролик Banano Energy Drink: дивіться відео

Коротко про новий енергетик


До популяризації свого продукту виробник підійшов геть нескромно. Як обійяють споживачам, він буцімто має і протизапальні функції, і сприяє відновленню росту м'язової тканини, і покращує кровообіг, і ще багато різного.

При цьому напій не містить цукру, а солодкий присмак отримує від натурального бананового смаку. Banano Energy Drink містить всього 35 калорій.