Після успішного проникнення на ринок громадського харчування Сінгапуру, бренд альт-м'яса, який належить Unilever, "Вегетеріанський м'ясник" оголосив про запуск роздрібної торгівлі в країні.

До слова Легкі та поживні: що потрібно знати про салати в ресторанах McDonald's

Бренд вегетеріанського м'яса

Відтепер у магазинах Сінгапура "Вегетеріанський м'ясник" продає чотири продукти свого бренду:

  • "чарівний фарш",
  • вегетеріанські шматочки "курки" – Chickened-Out Chunks,
  • снеки Little Peckers,
  • вегетеріанське м'ясо Big Winners.


Кур'че м'ясо Chickened-Out Chunks / Фото Abillion

Спершу продукти будуть доступні через FairPrice Group, Cold Storage Singapore і RedMart, а також Amazon. Компанія все більше орієнтується на азіатський ринок, запустивши роботу в Китаї на початку 2021 року.

Наші амбіції – стати лідером у виробництві м'яса рослинного походження та посилити наш глобальний вплив, зробивши "Вегетеріанський м'ясник" найбільшим м'ясником у світі,
– сказав Хьюго Веркуіл, генеральний директор компанії.


Снеки Little Peckers / Фото Vegan Food