Бургер з обмеженим тиражем представили лише 2 лютого. Втім, у продажу пробув лише тиждень. У McDonald's обіцяють, що вже невдовзі він знову повернеться, аби насолодитися смаком зміг кожен охочий.
Варто знати Хто і як виготовляє біфштекси для ресторанів McDonald's зі 100% м'яса
Надзвичайний попит клієнтів
McDonald's ввів у меню Чікен Біг Мак лише тимчасово. Очікували, що обмеженої серії вистачить на 6 тижнів, та на практиці його розкупили в рази швидше.
Що ж, це занадто швидко. Ваша любов до обмеженої серії Чікен Біг Мак не знала меж, тож він розпроданий практично скрізь. Дякуємо, що полюбили його навіть більше, ніж ми думали. Невдовзі він повернеться,
– запевнили в компанії.
Клієнти в соціальних мережах запевняють, що це одна з найсмачніших страв, що їм доводилося їсти в житті. Тож McDonald's закликають ввести Чікен Біг Мак у меню на постійній основі.
Чому Чікен Біг Мак так припав до смаку
Біг Мак – це чи не найпопулярніша страва ресторанів McDonald's. Позмагатися з ним може хіба що Роял Чизбургер.
Бургер складається з трьох булочок, двох котлет, шматочка сиру, маринованого огірка, цибулі, салату й соусу. В оригінальний рецепт кладуть біфштекси з телятини.
Натомість у Чікен Біг Мак телятину замінили курячою котлетою. І, як показав приклад Великої Британії, вийшло надзвичайно смачно!