Серед запрошених менторів – спортивні журналісти/ки, чинні спортсмени/ки та громадські діячі/ки. Експерти поділяться своїми поглядами на сучасний стан футболу, а учасники зможуть поставити їм запитання.
Цікаво Мобільність, колаборація та інклюзивність: принципи, що мотивують людей в МакДональдз
Що відомо
#FootballPeople weeks – це соціальна кампанія, яка прагне зменшувати нерівність у футболі. Мета заходів, у яких щороку беруть участь близько 150 000 людей у 50 країнах світу, сприяти суспільним змінам. Кампанія ініційована організацією FARE network.
Football Against Racism in Europe (FARE)
Організація, що бореться проти расизму і ксенофобії у європейському футболі. Вона була заснована у 1999 році (Відень, Австрія). Мережу підтримують UEFA, FIFA і Європейська комісія.