McDonald's впроваджує систему для людей з порушеннями слуху
McDonald's запроваджує спеціальну систему, яка дозволить подолати бар'єр у спілкуванні людей з порушеннями слуху з колегами та клієнтами ресторанів. Найперше вона з'явиться в десяти ресторанах у Києві, Дніпрі й Одесі.
Програма покликана долати бар'єри в спілкуванні й допомогти зрозуміти культуру людей, що погано чують або не чують зовсім.
Варто знати Мобільність, колаборація та інклюзивність: принципи, що мотивують людей в МакДональдз
Система для людей з порушенням слуху
Зараз понад 4% співробітників McDonald's – люди з інвалідністю, 64% з них – з порушеннями слуху. Проте всі вони успішно працюють та будують кар'єру в компанії.
Система передбачає надання допомоги висококваліфікованих перекладачів жестової мови в режимі відеозв'язку в смартфоні або планшеті через окремий мобільний додаток, доступ до якого придбала компанія.
Так, спочатку на планшеті людина показує жестовою мовою, а потім перекладач вголос перекладає іншому працівнику чи клієнту, що саме було сказано. І навпаки – проговорюючи вголос речення на планшеті, перекладач показує сказане жестовою мовою.
Тобто, спілкування відбувається через відеозв'язок із перекладачем жестової мови, який озвучує людині, яка чує, все, що говорить жестовою мовою людина з порушеннями слуху, та навпаки.
Запровадження системи для людей з порушенням слуху в McDonald's: дивіться відео
В основі системи – додаток, призначений як для короткотривалого спілкування двох осіб, так і для комунікацій великої кількості людей протягом тривалого періоду й забезпечує безпосередній обмін інформацією між працівниками під час зустрічей.
Так, будь-які наради та тренінги стали значно доступнішими. Достатньо активувати сеанс групового жестового перекладу на планшеті, внаслідок чого генерується QR-код.
Далі кожній людині з порушеннями слуху достатньо відсканувати зображення, і переклад транслюватиметься на смартфон. Загалом додаток використовується для розв'язання виробничих питань, надання зворотнього зв'язку та проведення тренінгів.
Цікаво У Білій Церкві відкрили перший ресторан McDonald's
Інклюзія в McDonald's
Впровадження такої системи дає можливість людям з порушеннями слуху відчувати себе більш впевнено, адже їхня соціалізація відбувається швидше. А це означає, що працівники відчувають більшу приналежність до команди завдяки якісній комунікації між собою та більше впевненості в тому, що в будь-якій ситуації колеги зрозуміють і допоможуть.
А ще в компанії розуміють: якщо створити для людей з інвалідністю якісні умови, тоді можливостей для їхньої самореалізації буде більше.
McDonald's щорічно входить до переліку 100 найкращих роботодавців України. Компанія комплексно й системно працює над тим, щоб створити рівні можливості – зокрема кар'єрного зростання – для всіх своїх співробітників незалежно від раси, статі, віку, індивідуальних особливостей, віросповідання та мови.
Усі працівники компанії отримують соціальні гарантії, а з 2021 року впроваджено медичне страхування для всіх позицій.