Так, один з двох двигунів авіалайнера 737 MAX 8 був заправлений стійким авіаційним паливом (SAF). Двигуни LEAP-1B розроблені компанією CFM International, якою володіють GE та Safran Aircraft Engines. Вони здатні працювати як на викопному паливі, так і на SAF.

Цікаво Біопаливо й навіть добрива: на що переробляють відходи в McDonald's

Ми демонструємо масштабований та ефективний спосіб, завдяки якому компанії можуть об'єднатися та зіграти свою роль у вирішенні глобальної проблеми – вуглецевого сліду,
– зауважує директор United Airlines Скот Кірбі.

Що відомо

SAF розглядають як альтернативу традиційному авіаційному паливу. Для його синтезу замість нафти використовують рослинні або тваринні жири, харчові, побутові або комерційні відходи, пакувальні матеріали, водорості, вуглекислий газ. Такий метод дозволяє скоротити викиди вуглецю, забезпечуючи при цьому енергоємне паливо, необхідне для перельотів на далекі дистанції.

Відповідно до стандартів, встановлених Американським товариством випробувань та матеріалів (ASTM), за нормальних умов експлуатації SAF дозволене лише у суміші зі звичайним авіаційним паливом у співвідношенні 50 на 50. Однак SAF, використане у демонстраційному польоті, хімічно було майже ідентичним звичайному авіапальному.

Для польоту один бак (1 893 літрів) був заповнений SAF, а інший – звичайним паливом. Головна мета – створити біопаливо, яке можна буде використовувати без модифікацій наявних двигунів. Однак отримати дозвіл на комерційне використання доволі непросто. Для цього необхідно пройти численні процедури стандартизації та специфікації.

Це може вам сподобатися – Найпопулярніші міфи про авіацію: дивіться відео