Про рішення мовиться у спільній заяві з асоціацією із захисту прав тварин Humane Society International. Воно набирає чинності з поточного року.

Цікаво Більше, ніж нам потрібно: художник готує перфоманс, аби закликати до свідомого споживання

Бачення бренду

У компанії переконані, що індустрія моди відіграє вагому роль у соціальній відповідальності, яку необхідно просувати та заохочувати.

Dolce & Gabbana прагне більш стійкого майбутнього, в якому використання хутра тварин є неможливим,
– сказав співробітник групи зі зв'язків з громадськістю та маркетингу Феделі Усаї.

Відтепер одяг та аксесуари вироблятимуть з екохутра. При цьому, компанія і надалі співпрацюватиме з майстрами, які створювали хутряні вироби, щоб зберегти робочі місця.

Заважимо, Dolce&Gabbana не єдина компанія, яка прагне зменшити негативний вплив на довкілля та залучити нових клієнтів, а саме – прогресивну молодь. Чимало брендів вже виступили з відповідними заявами. Так, від натурального хутра зобов'язалися відмовитися: Armani, Valentino, Gucci, Balenciaga, Bottega Veneta, Moncler, Versace, Prada, Burberry, Vivienne Westwood, DKNY, Jean Paul Gaultier та Alexander McQueen.