Ініціатива "Безплатно в останній день" охопить хліб, випічку, свіжі продукти, солодощі, кулінарію тощо. Вона дозволить надати клієнтам понад 1,3 мільйона товарів на рік, загальна сума яких складатиме 500 000 фунтів стерлінгів.

Цікаво Нове життя використаним матеріалам: як МакДональдз розвиває рециклінг

Процес замовлення онлайн для покупців є незмінним. Система автоматично визначатиме продукти, термін придатності яких закінчується і не стягуватиме плату за них.

Деталі

Спершу Iceland Foods протестувала рішення у 40 своїх точках. Покупцям роздали понад 17 000 найменувань товарів, відтак вони заощадили в середньому 1,58 фунта стерлінгів на замовлення. Відтепер акція діє в кожному з 1 000 магазинів.

У мережі відзначають, що скорочення харчових відходів – одне з пріоритетних завдань, покликане знизити вплив на навколишнє середовище.

Ми знаємо, що термін придатності відіграє велику роль у створенні надлишків харчових продуктів, тому нам необхідно знайти інноваційний спосіб боротьби з цим у наших магазинах та на онлайн-майданчиках,
– підкреслює керуючий директор Iceland Foods Річард Вокер.

До слова, ініціатива дозволить подбати не лише про довкілля, а й про клієнтів: "Ціна є ключовим фактором для багатьох наших покупців, тож ми пропонуємо їм скоротити щотижневі рахунки за покупки", – додають в Iceland Foods.