Компанія МакДональдз активно співпрацює з вітчизняними постачальниками. Так, на локальні підприємства припадає понад 50% продукції у ресторанах.
Цікаво Нове життя використаним матеріалам: як МакДональдз розвиває рециклінг
Зокрема, булочки для культових бургерів виготовляє дніпровський завод Bimbo QSR. Їх готують за специфікацією МакДональдз вже понад 20 років.
Раніше компанії співпрацювали в Європі, проте в нашій країні не було підприємства з правильним обладнанням та необхідними потужностями. Результатом перемовин щодо створення принципово нової виробничої лінії в Україні стало будівництво заводу в Дніпрі. Інвестиції в нього склали 20 мільйонів доларів.
МакДональдз підтримує українське
Булочки, як для основного бургерного меню, так і для сезонних пропозицій, виготовляються за специфікацією МакДональдз. У їхньому складі – компоненти вітчизняного виробництва: борошно – дніпровське, цукор – київський, дріжджі – криворізькі.
Види булочок
Рецепт булочок для фірмових бургерів – стандартизований. Тобто вони ідентичні в усіх ресторанах МакДональдз. Затверджено 4 варіанти булочок:
- звичайна – її використовують для гамбургерів та чізбургерів;
- потрійна булочка – для БігМаків;
- булочка з кунжутом – для Роял-чізбургерів та сезонних пропозицій;
- велика булочка – для великих бургерів.
БігТейсті / Фото МакДональдз
Крім того, виготовляється безліч спеціальних булочок – залежно від сезону та меню. Приміром, під час українських тижнів гостям пропонують "лімітовані" бургери. Для них випікаються пшеничні булочки із житнім смаком. Про запуск нового бургера МакДональдз заздалегідь попереджає партнера, щоб усі необхідні інгредієнти були підготовлені вчасно.
Як створюється правильна булочка
До складу тіста входять: борошно, найретельнішим чином просіяне крізь спеціальний фільтр; вода; дріжджі; соняшникова олія; цукор.
Далі все за відпрацьованою технологією:
- Тісто швидко замішують у міксері, на якому працюють дві особи.
- Сформовані булочки випікають при температурі 220°C приблизно 8 хвилин.
- Із печі готовий продукт іде на пакування.
- Запаковані булочки на три доби відправляють до шокового фризера, де заморожують при температурі -24°C.
Процес виготовлення булочок для бургерів МакДональдз / Фото МакДональдз
Потужності дніпровського заводу дають змогу виготовляти 24 000 булочок на годину – отже, приблизно 140 мільйонів на рік!
У ресторанах ароматні, м'які булочки карамелізують у тостері, щоб вони стали рум'яними та хрусткими.
Працівники МакДональдз починають готувати бургер, щойно клієнт зробив замовлення на касі, в терміналі самообслуговування, експрес-вікні чи на McDrive. Інформація про замовлення подається на спеціальний монітор на кухні.
БігМак / Фото МакДональдз
Знак якості
Загальновідомо, що співпрацювати з МакДональдз – означає відповідати жорстким вимогам та високим стандартам. Так, щоб клієнти партнера отримували досконалі булочки для кожного виду бургера:
- Незалежні аудиторські компанії щороку перевіряють харчову безпеку на заводі за вимогами Supplier Quality Management System.
- Його продукцію оцінюють на відповідність "золотому стандарту" МакДональдз: представники відділів якості обох компаній аналізують аромат, зовнішній вигляд, висоту, рівномірність пропікання, смак і виставляють бали кожному виду булочки.
- На заводі здійснюється внутрішній моніторинг: контролюються всі процеси – від замішування тіста до випікання булочок. Крім того, на лінії встановлено автоматичну систему sight line – вона виводить на окремий монітор показники: вагу, висоту та інші параметри.
- Крім того, Bimbo QSR запровадила на підприємстві систему екологічного менеджменту за стандартом ISO14001 та отримала сертифікат FSSC 22000 (усесвітньо визнаної міжнародної схеми систем сертифікації безпеки харчових продуктів).
МакДональдз завжди обирає відповідальних партнерів, які гарантують високу якість та відповідний смак. Найкращі продукти, стандартизована рецептура та контроль на усіх етапах виробництва – усе це дозволяє тримати високу планку впродовж багатьох років.
Фірмові бургери – більше, ніж страви. Вони символізують увагу до кожної дрібниці й турботу про свого клієнта.