Відтепер ресторани компанії пропонують діткам разом вчитися піклуватися про планету, бавлячись еко-іграшками й розвиваючи уяву.

Варто знати Скільки вторсировини McDonald's віддав на переробку у 2021 році: цифра вражає

Будь-яка іграшка має різні кольори й передає різні настрої та створена для того, аби розвивати дитячу уяву. Щоб кожна гра мала великий сенс,
– наголошують у McDonald's.

Попри очевидну користь від екодружніх ініціатив, не всі готові так швидко відмовитися від улюблених пластикових іграшок. Тож виникла ціла низка питань. На найпоширеніші з них – дали відповіді в компанії.

  • Для чого потрібні іграшки з картону?

Як соціально відповідальна компанія, McDonald's хоче, щоб дітки також вчилися турботі про нашу Землю. І відчували, що роблять свій величезний внесок у її збереження. Найпростіший та водночас зрозумілий шлях – показати це через гру.

  • Картонні іграшки спершу можуть не так сильно подобатися дітям?

У McDonald's готові до того, що клієнтам, а особливо найменшим, необхідний час, щоб до такого звикнути. Втім, компанія бачить своїм обов'язком робити кроки, які допоможуть зберегти планету.

Сподіваємося, що батьки допоможуть нам у цьому, пояснивши дітлахам, що з такими іграшками також цікаво бавитися,
– відзначають у компанії.

Кожна іграшка з нової серії передає різні настрої. З такими легко розвивати уяву дітлахів, вигадуючи різні сюжети для ігор. Вже з 18 лютого в ресторанах очікується поява нової колекції Dreamworks all stars - це будуть ігри з улюбленими героями мультфільмів Dreamworks.


Іграшка з серії "Співай 2" в Хеппі Міл / Фото McDonald's

  • Чи можна ще придбати іграшки зі старих колекцій?

З початку лютого в ресторанах McDonald's стартував розпродаж іграшок з минулих колекцій. Тож у клієнтів є можливість придбати іграшки, яких бракує.

Асортимент може відрізнятися, залежно від наявності іграшок у ресторанах.


У ресторанах доступні іграшки зі старих колекцій Хеппі Міл / Фото McDonald's

  • Чи є альтернатива іграшкам?

Так, звичайно! До Хеппі Міл є можливість обрати іграшку чи захоплюючу книгу. У McDonald's наголошують, що читання – не тільки розвиває малюків, а й поглиблює емоційний зв'язок у родині.

Ми хочемо закохати дітей у читання та показати їм, як це цікаво й весело. Книжка допомагає їм вирушити в захопливі пригоди. Крім того, читання спонукає батьків та дітей якісно проводити час разом. Пориньте в цей світ з дитиною – читайте, дізнавайтеся купу цікавинок і переживайте неймовірні історії разом!
– закликають у компанії.


Діти можуть обирати – іграшка або захоплива книга / Фото McDonald's

Книжки, які зараз можна придбати в ресторанах компанії, видані завдяки співпраці між McDonald's, Крессидою Ковелл і Hachette Children's Group – одним з найбільших дитячих видавництв у Великій Британії.

Так, спеціально для McDonald’s авторка бестселерів Крессида Ковелл написала серію книжок "Крихітні детективи".


Серія книг Крессиди Ковелл "Крихітні детективи" / Фото McDonald's

  • Чи є сучасніші альтернативи іграшкам?

Крім іграшок і книг, у McDonald's є й яскравий додаток Happy Meal. Це інноваційний, унікальний ігровий ресурс, наповнений іграми та творчими заходами, які допомагають дітям розвивати корисні навички.

Ми вважаємо, що діти краще навчаються, коли залучають свою уяву в соціальній грі. Тому ми допомагаємо їм мислити по-новому, розвивати творчий потенціал та надихаємо на створення нових речей, якими вони зможуть пишатися,
– розповідають у McDonald's.

Завантажити додаток можна за допомогою Google Play або App Store.

Також цікаво Біопаливо й навіть добрива: на що переробляють відходи в McDonald's

  • Чи виправдовують результати зусилля McDonald's?

Будь-які, навіть найменші зусилля, неодмінно дають результат. Втім, найменші – це точно не про McDonald's, а лише нагадування, що завжди потрібно починати з себе.

Адже ресторани компанії вже давно активно впроваджують стратегію сортування та переробки відходів. Зокрема, збирають і передають на переробку усе пакування від продуктів на кухні та заохочуть сортували відвідувачів у залах закладів.

Лише протягом 2021 року McDonald's відсортував та передав на переробку понад 2070 тонн пакування. А це:

  • понад 1 800 тонн картону;
  • 56,5 тонни пакування для бургерів;
  • 54 тонни стаканчиків;
  • 140 тонн пластику й поліетилену;
  • 20 тонн кавового жмиху.