У французькій рекламі автокомпанії будуть змушені згадувати альтернативний екотранспорт

5 січня 2022, 20:57
Читать новость на русском

Джерело:

Electrek

У Франції автовиробники будуть зобов'язані згадувати екологічні альтернативи у рекламі своїх машин. Новий закон набирає чинності з 1 березня 2022 року, а штраф за порушення сягатиме 50 000 євро.

Правило функціонуватиме подібно до просування алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Так, компаніям дозволяється продавати свою продукцію, але при цьому необхідно включати застереження.

Цікаво Від моди до побуту: якими екоініціативами запам'ятається 2021 рік

Деталі

Нововведення поширюється на усі види реклами: в онлайн-ресурсах, друкованих матеріалах, на радіо або телебаченні. Автовиробники зможуть обрати одне з трьох тверджень:

  • пересувайтеся пішки або велосипедом на короткі дистанції;
  • розгляньте можливість спільного використання автомобілів;
  • користуйтеся громадським транспортом.

Нагадаємо, Франція зробила декілька кроків, спрямованих на скорочення викидів у транспортному секторі та підвищення енергоефективності. Мовиться про заборону продажу всіх бензинових та дизельних автомобілів до 2040 року. Париж заявив, що досягне цієї мети до 2030 року, а також запропонував заборонити проїзд автомобілів до центру міста, створивши простір для велосипедистів та пішоходів.

Вам може це сподобатися – Поради автомобілісту зимою: дивіться відео