Як пояснили в компанії, заборона поширюватиметься на контент, який "суперечить усталеній у наукових колах думці про існування та причини зміни клімату".

Цікаво Мобільність, колаборація та інклюзивність: принципи, що мотивують людей в МакДональдз

Нові обмеження

Також обмеження на просування стосуватиметься контенту, що суперечить думці про те, що на зміну клімату впливає діяльність людини та викиди парникових газів.

Американські ЗМІ переконані, що в такий спосіб компанія прагне позбавити тих, хто поширює інформацію, що йде врозріз із науковою думкою про зміну клімату, основного джерела доходів.

Представник Google повідомив, що компанія задіє "набір автоматизованих інструментів і людські ресурси для оцінки" контенту, який може підпадати під нові обмеження.

Google про зміни клімату: дивіться відео

Як працює Google?


Компанія отримує виручку від реклами за рахунок продажу рекламних місць на своїх платформах, а також посередництва під час продажу реклами на тисячах сайтів у мережі Інтернеті.