Ви маєте переконати менеджера з найму, що компанії потрібні саме ви. Відтак зверніть увагу на основні навички, які роботодавці шукають у 2022 році.

Цікаво Що змушує міленіалів та зумерів покинути роботу: результати дослідження

Так, у 2022 році роботодавці надають перевагу гнучкості. "Вони усвідомлюють, що цей новий світ віддаленої та гібридної роботи потребує людей, які можуть адаптуватися та хочуть навчатися", – сказав експерт з кар'єри LinkedIn Ендрю Маккаскілл в інтерв'ю CNBC Make It.

Нещодавно Експерт з кар'єри McCaskill and Monster Вікі Салемі розповів, що знадобиться претендентам у 2022 році.

  1. Надійність

Компані цінують надійних працівників. Експерт переконаний, що це ключова навичка, яку роботодавці очікують від своїх співробітників, тож важливо виділити це у резюме. Існує безліч показників, що свідчать про надійність:

  • ви чітко дотримуєтеся термінів виконання завдань;
  • ви можете бути самостійним і досягати цілей компанії;
  • ви керували важливим проєктом;
  • ви своєчасно реагуєте на запити;
  • ви не боїтеся проявляти ініціативу.
  1. Комунікація

Регулярна та чітка комунікація – те, що рекрутери шукають у кандидатах на роботу, особливо в умовах глобальної віддаленої або гібридної роботи. Ви маєте не просто додати цей пункт у резюме, а й продемонструвати свої комунікативні навички у дії. Ефективне спілкування може включати докладні питання під час зустрічей, надання зворотного зв'язку або проведення презентацій.

  1. Вирішення проблем

Пандемія COVID-19 навчила нас адаптовуватися та бути стійкими перед постійними змінами. Навички вирішення проблем стали необхідними у робочому середовищі, де спілкування та співпраця можуть відчуватися фрагментарними.

Роботодавцям потрібні люди, які швидко встають на ноги та вміють вирішувати конфлікти за допомогою унікальних рішень,
– каже Маккаскілл.

На співбесіді найкраще описати бодай одну ситуацію, коли ви взяли на себе ініціативу та вирішили проблему, використовуючи творчий підхід та критичне мислення. Можливо, ви успішно провели роботу з важким клієнтом, допомогли з нестачею персоналу або владнали технічне питання. Наведена історія має відповідати на такі питання:

  1. Якою була ситуація?
  2. Як ви впоралися з цим?
  3. Який був результат та вплив?