В опитуванні взяли участь 1450 молодих людей. Це представники двох поколінь – міленіали (1982 – 2000 роки) та зумери (2001 – 2019 роки).
Цікаво Жінки vs чоловіки: хто частіше вигоряє через нереалістичні дедлайни – результати дослідження
Результати дослідження
Аналітики встановили: 20% міленіалів та 27% зумерів звільнюються, адже "перестали відчувати, що чомусь навчаються". І навпаки, наявність навчальних програм приваблює та надихає молодих працівників.
Крім того, співробітники розповіли, що хочуть вивчати у 2022 році:
Міленіали
- Управління фінансами
- Мистецтво, дизайн, крафт
- Нова іноземна мова
- Підприємницькі та ділові навички
- ІТ, програмування, інформатика
- Кулінарія, випічка
- Трейдинг та криптовалюта
- Фітнес та силові тренування
- Гра на новому інструменті
- Навички будівництва, DIV
- Садівництво
Зумери
- ІТ, програмування, інформатика
- Мистецтво, дизайн, крафт
- Математика
- Нова іноземна мова
- Управління фінансами
- Кулінарія, випічка
- Гра на новому інструменті
- Фітнес та силовий тренінг
- Технології
- Навички коучінгу та психологія
- Наука
Результати дослідження дозволяють бізнесу усвідомити важливість навчання для працівників та демонструють чіткий взаємозв'язок між інвестиціями роботодавців у навчання працівників та утриманням кадрів. Отримані дані також визначають освітні інтереси поколінь, які наразі становлять майже 2/3 робочої сили, та мотивують створити програми навчання та розвитку як професійного характеру, так і способу життя.