В опитуванні взяли участь 1450 молодих людей. Це представники двох поколінь – міленіали (1982 – 2000 роки) та зумери (2001 – 2019 роки).

Цікаво Жінки vs чоловіки: хто частіше вигоряє через нереалістичні дедлайни – результати дослідження

Результати дослідження

Аналітики встановили: 20% міленіалів та 27% зумерів звільнюються, адже "перестали відчувати, що чомусь навчаються". І навпаки, наявність навчальних програм приваблює та надихає молодих працівників.

Крім того, співробітники розповіли, що хочуть вивчати у 2022 році:

Міленіали

  • Управління фінансами
  • Мистецтво, дизайн, крафт
  • Нова іноземна мова
  • Підприємницькі та ділові навички
  • ІТ, програмування, інформатика
  • Кулінарія, випічка
  • Трейдинг та криптовалюта
  • Фітнес та силові тренування
  • Гра на новому інструменті
  • Навички будівництва, DIV
  • Садівництво

Зумери

  • ІТ, програмування, інформатика
  • Мистецтво, дизайн, крафт
  • Математика
  • Нова іноземна мова
  • Управління фінансами
  • Кулінарія, випічка
  • Гра на новому інструменті
  • Фітнес та силовий тренінг
  • Технології
  • Навички коучінгу та психологія
  • Наука

Результати дослідження дозволяють бізнесу усвідомити важливість навчання для працівників та демонструють чіткий взаємозв'язок між інвестиціями роботодавців у навчання працівників та утриманням кадрів. Отримані дані також визначають освітні інтереси поколінь, які наразі становлять майже 2/3 робочої сили, та мотивують створити програми навчання та розвитку як професійного характеру, так і способу життя.