Організатор – Київський молодіжний центр. Розробники курсу переконані, що медійна грамотність є надзвичайно важливою для усіх та кожного. Отримані знання допоможуть молоді свідомо споживати інформацію.

Вам сподобається Мобільність, колаборація та інклюзивність: принципи, що мотивують людей в МакДональдз

Ми живемо у такий час, коли стає все важче розбиратися в шаленому потоці інформації й відрізняти достовірну інформацію від фейкової,
– сказала кураторка проєкту в Київському молодіжному центрі Яна Горбачевська.

Деталі

Курс стартує 11 жовтні й триватиме до 15 жовтня. У межах занять учасники зможуть:

  • дізнатися максимум корисної інформації про роботу медіа та діджитал-комунікації;
  • навчитися розпізнавати фейки, орієнтуватися у мас-медійних маніпуляціях та реагувати на можливі загрози в кіберпросторі;
  • ознайомитися з базовими PR-технологіями та дізнатися, як влаштований світ реклами, і як потрібно запускати рекламу на різних платформах.

Програма

Курс "Школа інформаційного простору" складатиметься з 3 частин:

  1. Вступ. Безпека у кіберпросторі;
  2. Що таке медіа та як вони працюють;
  3. PR-технології та реклама: лайфхаки на кожен день.

Спікери

Своїми знаннями та досвідом ділитимуться провідні фахівці України:

  • Ксенія Ляпіна – журналістка, співзасновниця інтернет-видання "Сало написало", редакторка головного сайту одного з українських телеканалів;
  • Діана Нахутіна – соціолог-маркетолог, ексголова комісії з питань соціально-правового захисту Молодіжної ради Дніпра;
  • Анастасія Глущенко – голова комітету з маркетингу та розвитку бізнесу Асоціації адвокатів України, засновниця Агентства стратегічного маркетингу Stasy Passion.