Ініціативу Music Climate Pact підтримали великі лейбли – Sony Music Entertainment, Universal Music Group та Warner Music Group. До них приєдналися незалежні компанії Beggars, Secretly, Warp, Ninja Tune та інші.
Варте уваги Біопаливо й навіть добрива: на що переробляють відходи в McDonald's
Музична індустрія розгляне глобальні проблеми, зокрема вплив світових турне, виробництва вінілу та енергії, що використовується для стримінгу (потокової передачі).
Що відомо
Відповідно до умов пакту сторони обіцяють:
- скоротити викиди парникових газів на 50% до 2030 року;
- досягти "нульового" рівня до 2050 року;
- співпрацювати в напрямку вимірювання викидів вуглецю в музичній індустрії;
- допомагати своїм артистам висловлюватися з питань клімату;
- сприяти діалогу артистів з шанувальниками про те, як музична індустрія впливає на навколишнє середовище.
Лейбли прагнуть співпрацювати з такими стримінговими компаніями, як Spotify. Мета – отримувати дані та реалізовувати проєкти зі зменшення вунлецевого сліду.
Зауважимо, раніше популярний гурт Coldplay взяв на себе зобов'язання щодо скорочення викидів майбутнього світового турне на 50% у порівнянні з попереднім.