Укр Рус
27 жовтня, 17:25
2

Бренди рослинного м'яса представлять на виставці World Food Ukraine 2021

Бренди рослинного м'яса представлять на виставці World Food Ukraine 2021 Бренди рослинного м'яса представлять на виставці World Food Ukraine 2021

Джерело:

HoReCa

Сьогодні на світовому ринку рослинного м’яса спостерігається стрімке зростання. Споживачі дедалі частіше шукають альтернативи традиційному м'ясу. Це пояснюється декількома причинами: екологічними наслідками промислового тваринництва, турботою людей про своє здоров'я та бажанням інвесторів вкладати кошти у проєкти перспективної галузі.

Саме тому UA Plant-Based представить продукцію українських виробників рослинного м'яса на виставці World Food Ukraine 2021. Для цього проєкт об'єднався з 5 партнерами.

Цікаво Сортування та переробка в МакДональдз: як використаний папір знову стає корисним

World Food Ukraine

 Це міжнародна виставка харчових продуктів та напоїв. Завдяки заходу локальні виробники можуть: представити власну продукцію, продемонструвати її переваги, проаналізувати запити покупців, знайти нових партнерів, спланувати подальшу стратегію та навіть залучити інвестиції.

Експерти зауважують, що українські бренди можуть впевнено конкурувати з потужними світовими компаніями. Відтак виставка дозволить не лише продемонструвати українські розробки, а й окреслити потенціал вітчизняного виробництва рослинних альтернатив ритейлерам, дистриб'юторам та інвесторам.

Цього року на виставці експонуються:

  1. Eat Me At – фарш і котлети для бургерів, що складають конкуренцію відомим іноземним виробникам рослинного м'яса;
  2. Green Go – рибні котлети та унікальні мармурові стейки на рослинній основі;
  3. Wanted Vegan – рослинні нагетси, які на смак є ідентичними традиційним, та котлета по-київськи на основі горохового протеїну;
  4. Vegurman – альтернативні філе традиційним видам м'яса;
  5. Bobinata – м'ясо на основі сої з унікальним міксом спецій і прянощів.

Довідка: UA Plant-Based – українська компанія у галузі рослинного харчування. Проєкт підтримує виробників, мережі роздрібної торгівлі та заклади, що мають у своєму асортименті рослинні позиції чи бажають розвиватися у цьому напрямку. Робота компанії базується на світовому досвіді та новітніх світових тенденціях.